Gamla och goda!

Denna dagen har medfört en del överraskningar. Det började redan när jag låg och sov i morse, det va ett förfärligt ljud som kom från badrummet. Eftersom jag hade sovmorron va jag lagom road att bli väckt, särskillt av en 20år gammal rakapparat... Dagen som fortsatte efter ytterligare en sunds sömn medförde några överraskningar till. På vägen till skolan kommer jag på "Visst f*n! Jag har geografiprov idag" ingen rolig överraskning att komma på sådär tre timmar innan provet, när man sitter på bussen. Aja, jag hoppar av bussen och ska ta den andra bussen till skola, då hoppar jag på 3:an istället för tvåan!!! "Hallå! Vakna nu!" de va de inte-så-roliga-överraskningarna. Efter skolan hämtade pappa mig och vi åkte tillbaka till "old memories!", nämligen min gamla skola, Ljungenskolan, eftersom min bror hade utställning av arbetet "min lägenhet". De va riktigt kul att träffa VISSA gamla lärare andra, ja, de kunde man lika bra vara utan! Inte nog med att jag fick träffa min allra första UNDERBARA lärare, Irené, jag träffade även min förredetta klasskompis Verre. Vi har säkert inte träffats på ett år! Det va riktigt kul, och vi, eller rättare sagt jag hade mycket att berätta för henne. Ett år, hinner det hända mycket saker på, så nu ska vi träffas och ta en mysig jul-fika. Även om dagen började riktigt trögt och kasst blev den en riktigt mysig tisdagskväll.

Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag pömsar, tjingeling <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0