Just a different day!

Mitt nya favoritord är Sär, vilket sätter sig på hjärnan som en liten fästing och det kommer i varje mening. Det är precis vad denna dagen har varit, SÄR! Den har varit kanon kul, dock har jag blivit tagen för att vara under 15 när jag skulle köpa energidryck på Hemköp... Inte så roligt när Amanda köpte före mig och inte behövde visa leg, och sen kommer jag, då fårgar tanten i kassan om jag har legetimation... Ingen komentar på den tack!
Amanda försöker hitta dejtar till oss allihopa på spraydate. Imorron ska hon nämligen på dejt med en kille från Malmö, så vi håller tummarna och hoppas på det bästa!
Nu måste jag avsluta för mina kära vänner, Cassigirl och trasanFrida ska ändra sina namn på facebook. Ja slutet gott allt gott, eller hur va det nu?:D
Tjingeling<3
Friday!


Kommentarer
Postat av: cassiegirl

haha, ett + på denna kvällen :D

2009-12-06 @ 01:50:11
Postat av: josefine den bästa... ;)

Nej vad gulligt carro!

Alltså någon som verkar vara yngre än vad man är, ska vi bilda klubb? hahahah!

2009-12-06 @ 20:36:36
Postat av: Carro

Självklat!<3

2009-12-06 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0