Syskonkärlek är ärligkärlek

Efter ett tufft spinningpass på skolan va det tandläkaren som väntade. Inga hål, allt gick som en dans på rosor, och en tandboste fick man, det med:) Eftersom tandläkaren va i stan bestämde jag och min bror oss för att äta i stan, även om det blev kina-box och båda blev äckligt mätta hade vi suupermysigt! Innan vi tog bussen hem gick vi in på Systrana Grene, där blev det en gris-lamp-nyckelring till min gulliga bror och te, som va underbart gott! Tack för tipset Josefine;) En smockad buss, en lång promedad och en mysig middag senare sitter jag nu här vid datan och hjälper min kära broder med läxan innan jag ska gå ner till TV:n och kolla på halv 8 hos mig:) Ett riktigt underhållande program, och riktigt goda rätter lagar de, har testat några från www.recept.nu och de har varit en riktig succé:)
Jag älskar dig min bror och jag vet inte vad jag hade gjort utan dig<3


Kommentarer
Postat av: Johan Magnusson

Naaaw vad ni ser gulliga ut! Jag måste fråga när denna bilden togs!? vet Oscar om att bilden ligger på din blogg?:p jaja det jag ville säga är att det är ju kul att du har skaffat dig en blogg själv bloggar jag inte för jag har inte tid men jag måste ju pröva någon gång eller hur?

2009-12-05 @ 20:06:53
Postat av: Carro

Bilden togs i Montenegro i somras:) haha, det va Oscar som valde bilden;P Jaaa, det måste du:D Skaffa nu till lovet, då har du ju tid <3

2009-12-05 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0