Svininfluensan?

Ja, första dagen i skolan efter lovet. Det va sömnigt må jag säga! totalt hade vi 6timmars håltimme-_- Inte roligt:(

Man märker att det både är höst och influenstider. Folk insjuknar på löpande band. Idag va vi inte många i skolan, kanske beror det på första dagen efter lovet, kanske beror det på att folk blir sjuka. På tal om sjukdommar, Svininfluensan säger de ska ta fart här nere i Skåne nu, de kommande veckorna. Nu är det lite "insideinformation" från Jelena som är den mest oroliga tjejen över Svininfluensan jag mött;) Man ska dricka Actimel en gång var dag för att stärka immunförsvaret och man ska ha varma och torra kläder på sig, gå inte runt i blöta skor (vilket jag gjorde heladagen idag...)Det är tydligen redan två i Sverige som dött av influensan och Svininfluensan är värren än andra influensor just för att den sätter sig direkt på lungorna. Fortfarande har vi inte blivit vaccinerade... Men det kommer väl snart till oss:)

Just precis tog filmen "The Terminal" slut, som jag har tillbringat kvällen med tillsammans med min familj. Som en efter en gick och la sig. Så nu är det min tur:)

Natti,Natti, puss<3

Kommentarer
Postat av: Jelena

precis så stumpan! :D

2009-11-03 @ 10:47:10
Postat av: Carro

Haha, nu e jag sjuk, och jag tror det beror på de blöta skorna...<3

2009-11-04 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0