Maskeradparty!

Jag måste börja med att tacka Frida som har hjälpt mig med bloggen:) <3

Iblan har man inte turen med sig... Skulle gå ut med min hund, när jag gått 50meter började det spöregna! (Yippie) Inte vidare lyckat. Nu måste jag snart göra mig iordning, för ikväll blir det maskerad hos fröknarna Frejd;) Resultatet på min utklädnad får ni se sen:) Jag kan dock lova att det INTE kommer bli lika extremt som på skolans markerad anledning: Kroppsfärg är förbjuden:/ Men vi ska nog hitta på något;)

Nu ska jag bara hjälpa mamma med maten så jag kan komma iväg i tid till kvällensfest:) Jag är ju inte riktigt känd för att vara färdig först om man säger så...

Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Awe du är för söt <3<3

2009-10-28 @ 17:39:20
URL: http://fridafina.blogg.se/
Postat av: Carro

Tihi<333

2009-10-28 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0