This is it!

Ja, dagen började ju inte riktigt som planerat...

Vaknar av ett sms: "Jag kan inte hänga med och åka skrillor idag:(" Nehe, men det gör väl inget tänker jag, vi är ju ändå fyra stycken som ska åka, sen kommer nästa sms: "Jag är sjuk så jag kan inte hänga med idag:(" Jaha, då e vi bara två, men , skit i det vi kan ha kul ändå:D Nä! Då kommer tredje smset:"Jag har skit ont i halsen och kan inte åka skriskor, men vi kan väl ta en runda i stan:)" Så det blev inga skrillor idag, men det gjorde faktiskt inget, för jag hade jättetrevligt i stan:D

Efter en runda på stan med Cassandra gick vi till Trianglen och träffade Josefine, Robin och Alex. Supersnabb, men supermysig runda på stan tjejer och killar:D

Jag och Cassandra tog bussen till Gustav. Sen skulle jag träffa mina föräldrar och min brors kompis familj, men då va de en timme sena, så jag fick gå i stan lite för mig själv. Efter ett tag gick jag till Paddy's (en restaurang i Malmö) och där satt de!, allihopa:) Tjäka en supergod hamburgare, sen bar det av till Royal; This is it! Filmen va ingen "pang-film" men den va över förväntad och det va kul att ha sett den:D

Efter filmen mådde jag inte super, så nu sitter jag framför datan insvept i en filt och myser:)

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack för en supermysig dag <3

2009-10-31 @ 01:48:48
URL: http://aaboutmyliife.devote.se
Postat av: Carro

Tack själv käradu!<3

2009-11-01 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0