Activate your self!

Även denna dagen har ett slut. I morse va det väääääldigt svårt att komma upp ur sängen. Skulle ientligen sprunget en runda, men efter att ha tryckt på snooz-knappen 3gånger va det försent att bege sig ut :@ F**!! Det blev lite styrketräning hemma istället. När jag kom hem efter att ha vartit i skolan med en lektion och fyra timmars håltimme + en runda i stan med Amanda va jag heeelt slut! Jag kunde knappt gå rakt.

Som tur e det snart sommar och sol + att idag va första riktigt varama dagen på året:D Har hittat en inspirationsblogg som är riktigt peppande, så nu kommer man nog igång! :D Imorron blir det en extra lång löp-runda (som kompensation för idag) !

Nu ska jag sova, för jag är fuuuktansvärt trött! Phu



PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0