Ett papper i handen

Jag slapp sista lektionen idag, Fek, vilket innebar att jag räddades fån två timmars håltimme + att jag fick lyckan att inte åka bussen själv! :D

Eftersom det är så fint väder har jag suttit ute och övat på mitt svensktal inför Nationellaproven imorron:) De sista finslipningarna på talet gjordes för 3minuter sedan:) Nu är det bara att vänta tills pappa kommit hem med mitt utskrivna tal :) jag blev faktiskt riktigt nöjd med det:D Nu ska jag bara lära mig det så jag slipper kolla i papperna under hela redovisningen:)

Varför är det så att man har lagt Nationellaproven just på våren då solen börjar titta fram och man börjar få sommarkänslor? Är det för att man ska klara av att sitta och skriva utan att bli deprimerad över höst-mörkret? Aja, bara en liten tanke som slog mig:)

Nu ska jag fortsätta att öva:)



PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0