Sjukling

För första gången på väääääldigt länge va jag inne på bilddagboken (bbd) haha! Ingen större upplevelse, bara skittråkigt, haha, så nu åter till pluggandet.

Har varit hemma idag från skolan för jag hade feber igårkväll. Det enda jag missade i skolan va basgrupp, haha, och det hade heller inte känts så lönt att komma in till skolan för 20minuter där ens lärare bara står och ser allmänt lost ut? Nä, så istället har jag varit hemma och pluggat företagsekonimi, som jag hoppas att jag kan få lite hjälp med när mamma kommer hem:)

Vill så gärna göra en ny Billy, men vi har inget mjöl, vilket det då är ganska svårt att göra han.

Pappa kommer hem om 30 minuter, vilket betyder att vi för engångsskull äter mat i hyfsat lagom tid (Y). Kvällens middag är " Lady och Lufsens spaghetti med kalvfrikadeller i tomatsås och citronslungad blomkål" från Linas matkasse.



Ni får ha det bra PUSS OCH KRAM <3

Kommentarer
Postat av: cassan

wiie, linas matkasse har fått hälsa på hos er igen ;D jag saknar dig mycket! <3 bilden är ju också tagen av mig :D

2010-04-14 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0