A very good yesturday

Sååå, då har man snyggat till bloggen lite ;) Började tröttna på den andra looken.. Nu är de ny och fräch ;)

Snart ska jag sätta mig i bilen och åka iväg till Lund för att hälsa på min farfar på sjukhuset. Efter det ska jag försöka hitta en fin skolväska. Ikväll blir det förfest hos Cassandra innan Jelenas fest :)

Nu vill jag bara bli av med min J***a förkyldning, så jag kan börja träna på riktigt, för snart klättrar jag på väggsarna! Har varit förkyld i 3veckor nu..

Igår hade jag en jäääääklgt bra kväll! :D Den spenderades på Malmöfestivalens sista dag tillsammans med Marcus, Alexander, Mattias, Frida, Henrik och delvis Cornelia, Filippa och Kimja. Jag vill bara säga tack till två personer som fick mig till att stanna upp och gå tillbaka:) Denna kvällen blev det mycket skratt, mat, musik och snack - I LIKE! ;D

Nu ska jag försöka få bort min magknip innan vi ska åka

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0