Hm...

Inte för att klaga, men nu har jag håltimme i tre timmar innan jag har min sista lektion på 30minuter.. Lönt!?

Just nu letar vi ettor, vilket inte är lätt, även om vi har typ världens minsta skola med stora öppna ytor. Skumt e det.

Åh! Jag vill tillbaka till Turkiet nu!!! Så underbart vi hade det. Aja nu har vi börjat leta billiga resor till vårt nästa äventyr ;)

Ikväll blir det som sagt Malmöfestivalen med underbara människor :)

Nu har både mamma och pappa (efter att ha sett mitt rum som ser ut som en walking-closet) gått med på att göra en till garderob ute i arbetsrummet till mig :D LYCKA! Så idag blir det nya klädinköp ;) dock måste jahg börja lägga undan lite till resan redan nu så man har lite att leva för ;)

OH! JAG SER EN ETTA! :D haha


PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka puddingar, hur mycket kostar ni? :D hahahahahahahahha

2010-08-27 @ 10:48:37
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0