I feel lucky again!

Jaaa, nu e det bara två dagar kvar till skolan börjar igen, trean -Ojoj vad tiden har gått snabbbt! Det känns som det va förra året jag började på sexårs! Ja, men det e väl så när man har kul? ;)

Nu e jag så jäkla lycklig! Jag har världens bästa kompisar, världens bästa bästis, underbara vänner utomlands, ja allt är så jäkla perfekt nu! Detta sommarlovet klår nästan sommaren 2008 asså! Fyra utlandsresor på en sommar, jobb, underbara vänner, en sjukt bra familj, ton av skratt, tårar, badande, solande, äventyr, ja jag hade kunnat hålla på såhär i evigheter men det hade ni nog inte pallat ;)

Nu tänkar jag bara på när jag och Cassandra satt på bussen i Turkiet, påväg till hotellet, klockan va halv ett på natten och alla va jättetrötta. - Ja, nu sover vi lite, säger vi och sätter i lurarna till våra ipod:s. Det tar inte mer än en halv minut förren vi får världens skrattanfall.. I Cassandras lurar spelas det Ping pong song med Dj Ironic.. Hahaha, så mycket blev det av sovandet ja!


Nu ska jag lyssna på Ping pong song och gå ut med Ruff, ha det

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0