Change me

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det känns som inte som om någonting någonsin ska kunna fungera som jag vill..

Jag har tröttnat på människor med tomma löften, konstiga beteende och som jag byggt upp förhoppningar med.

Allting blir bara fel och jag vet inte om det är mig det är fel på eller om jag väljer fel personer att umgås med?

I vilket fall som helst är jag den jag är och det kommer aldrig någon någonsin kunna ändra på.

Jag kanske har lätt att glömma och förlåta, vilket inte är rätt i alla lägen, men jag ser ingen anledning till att vara arg eller sur på någon. Den kraften det tar att vara arg på någon har inte jag, jag blir heller vän igen och fortsätter som förr. Blir inte jag vän eller reder ut det som hänt, går jag runt och tänker på det helatiden och tillslut kan man sitta där helt själv arg och sur på någon medans alla andra gått vidare. Onödigt säger jag bara.



Jag älskar denna låten för tillfället, kanske inte är någon ny låt direkt, men skit i det, bra e den ;)

Älskar alla Keri Hilsons klänningar, så fina de är!

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket och gosa, natti natti!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej, du väljer bra personer att umgås med.

Som jag tillexempel ;) ;) ;)

2010-12-07 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0