Trött!!

Kanske är det dem sega lärarna, läxorna, det tråkiga vädert, julbelysningen, den eviga väntan, mysandet, raggsockorna eller heltenkelt julmusiken som pumpar ut ur högtalarna? -som bara gör att jag MÅSTE ha jollov NUUUUU!!!

Sitter just nu mitt uppe i mitt filosofiarbete, med datorn i knäet i sängen och bara väntar på att få lite nytänk till mitt uppdrag. En massa babblanden och filosofiskatermer som en vanlig människa aldrig skulle hängt med i... Ja, det är ett arbete man ska göra när man är riiiktigt trött, kanske tagit några glas vin och bara är heeelt flummig? För det är just det som filosofi går ut på, att vasra så flummig som möjligt i sina förklaringar.

Aja, nu vill jag bara ha LOOOOOV!!

Denna helgen har varit helt fantastiskt rolig!! Strandbaden- Det roligaste på länge, jobbet- härliga människor, människorna- helt underbara! Nu är vi mitt i veckan och snart är det helg igen!
Fredag blir det KB med Emelie och Lina

Lördag blir det julpyssel/bakande/mys med det oldtennisgang
Söndag blir det jobb
Ser ut att bli en superkanon helg, precis som förra, och nästa helg igen är det Nyår!?

Sååå snabbt detta året har gått, kan inte tro mina ögon och öron när jag ser och berättar hur mycket jag har gjort och framförallt hur mycket jag varit på vift, ute och rest helt unbeliveble!



Nä nu måste jag återgå till pluggandet innan jag somnar, blev en sen kväll igår, känner att det bli lika sent idah också...

Natti natti!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0