Sommarsommarsommarsommarsommar -GE MIG SOMMAR!!

Även om det är så mycket vinter det kan bli nu, med mycket snö, minusgrader och julbelysning, har jag mer sommarkänslor än någonsin! Kanske kan det bero på att till helgen ska jag ut till SB med mina underbara vänner. Det är en typisk sommargrej.

I somras bodde vi i princip på Strandbaden och hemma hos mig. Exakt varje fredag på hela sommarlovet från första dagen (vilket var en fredag) till sista dagen va vi hemma hos mig och festade. Va det inte förfest, va det efterfest och va det inte efterfest så hade jag storfest.

Man gick där i sin klänning, bara ben och under nattens gång åkte skorna av. Några kvällar blev det kvällsdopp i havet och andra blev det dopp i jacuzzin.

Jag umgicks med ett superhärligt gäng och jag lärde känna massor med ny och fina människor. Människor som jag fortfarande umgås med. Vi festar inte så mycket här eller på SB längre oh vi träffas inte hela gänget så mycket nu heller, men vi vet att vi har varandra och när det är fest så bjuds alla. Det gillar jag! Det är fan sommarkänsla på det! Även om man inte kan ha bara ben och gå barfota, för det hade blibit lite kallt, men vi har varandra och vi har så jävla kul när vi umgås.

Nu längtar jag som in i till helgen och den kommer bli super!



PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: cassandra

ÅH! Fan vad jag saknar sommaren 2010, bästa någonsin <333

2010-12-08 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0