½

Nu börjar det närma sig lovet, bara ½vecka kvar!!!
Det ska bli riktigt härligt med lov, inte för att vi har haft så mycket i skolan, men mest för att det ska bli skönt att koppla av. Även om man bara har två till tre lektioner per dag så är man i skolan väldigt mycket, man åket hmifrån tidigt och kommer hem sent. Man har inte så mycket "spear-time" när man har skola. På lovet finns det så otroligt mycket saker jag skulle vilja göra blandannat:

* Åka till London i tre till fyra dagar
* Åka snowboard (kvittar var bara jag får åka!!)
* Städa mitt röriga rum
* Måla om lilla, lilla byrå
* Skriva ut bilder och sätta in i ramar som jag sedan kan hänga på min kala vägg
* Träna
* Shoppa
* Jobba
* Festa
* Färga håret
* Skriva träningsdagbok till idrotten
* HA KUL!

Vissa av dessa sakerna är redan planerade att göra, de andra får jag ta tag i så det blir gjort. Känner verkligen att jag måste lägga all min överskottsenergi på något, man blir inte av med den genom att sitta hemma, så ut får det bli!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men jag är ju inte hemma! :/

2010-02-16 @ 22:11:33
Postat av: cassandra

vi får träffas på lovet :) vi ska fixa detta tillsammans <3

2010-02-17 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0