Min najsiga dag - på skånska

P H U ! ! !

Efter en lång dag kan jag äntligen andas ut och ta det lugnt :)

Dagen började med en tur tillskolan för att har utvecklingssamtal, det var väldigt utvecklande, som farfar skulle sagt;) Det gick bra och jag ligger i fas med alla mina arbete :) Katching!

Efter samtalet åkte jag och mamma hem igen. Mamma packade medan jag kollade TV och bakade scones:) mums! Innan farfar kom och hämtade upp mig och mamma hade vi en mysig fika med nybakta scones. Farfar kom och hämtade upp mig, mamma och Ullis, påvägen till Svågertorp hämtade vi även upp Josefine:)

Efter vi släppt av mamma och Ullis på Svågertorp körde farfar oss vidare till Mobilia, medan mamma och Ullis tog tåget till Köpenhamn för att sedan flyga till London. FUSK!. Aja, jag och Josefine hade superkul i stan ;)

Efter en skit-snacks-fika på espresso house träffade vi Viktor, men han lämnade oss efter ett tag:) Jag och Josefine fortsatte traska vidare i stan. När vi satt på bussen räknade vi ut att vi hade gått i stan i 5timmar! Haha, inte konstigt att man va helt slut! :)

Väl hemma möts man av ett bankande ljud. Då är det pappa som "för ovanlighetensskull" "gjort ett litet ombyggnads-projekt" när mamma är borta. Försökte plugga lite spanska men det gick som det gick:/

Oscar tog det goda intiativet och gick ut med Ruff:) Jag följde med, kännde att jag behövde komma ut lite, riktigt skönt det är att prata med Oscar:) Vi kan prata om allt, vilket känns riktigt kul:)

Nu är jag nyduschad och ska slänga mig vid soffan

JAG ÄLSKAR ER!
puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0