DPW

Första dagen igår utan vår underbara lärare! Vem ska man nu snacka skit med på alla håltimmar eller dissa Frida tillsammans med?

Underbart! Idag kom jag till skolan och hade en lektion, matte som gick som en dans! Frida, gullig som hon e väntade på mig:) Vi gick lite i stan innan vi bestämde oss för att ta bussen hem och träna:D YES! Äntligen! Nu ska det bli Old times again! Träning, shopping och fika, även pluggande på ett lite hörn:)

Påvägen hem från bussen blev det lite Dance-power-walk tillsammans med Michael Jakson! Innan det blev lite tjäk och lite bloggande och nu ska jag sätta mig på cyklen och trampa iväg till Form Toppen där Frida väntar;)
Ni betyder MEST!<3

Kommentarer
Postat av: cassandra

du betyder också VÄLDIGT MYCKET för mig! <3 Älskar er <3

2010-01-26 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0