Sömnlös

Ientligen loggade jag in för att se om Frida lilla hade fixat till min blogg, men inte det inte. Jag får nog höra med henne imorron:) eller om hon kanske ser detta och (I).:)

Just nu är jag sjukt trött på allt negativt som händer runt mig. För att glömma det har jag så underbara vänner som jag kan prata om exakt ALLT. Det är riktigt roligt, man blir så lycklig då:D

Jag kan inte riktigt sova, så istället satte jag mig vid datan och kollade på Ginas vårkollektion. Sååå jäkla snygg! H&M:s med för den delen:D Några måsten:

 

Kommentarer
Postat av: cassandra

åh, så söt banner, bilden på oss, hihi :) <3

haha, typ hälften av sakerna du vill ha, har jag också tittat på och vill ha XD <3

2010-01-28 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0