Skola, älskade skola!

Nu sitter jag här i skolan och funderar på om jag ska plugga eller om jag ska vara inne på facebook eller liknande. Jag kom fram till att det är bäst att plugga, men det är roligast att inte plugga... Jag känner mig så jäkla skoltrött och orkar inte göra någonting som har med skolan att göra. Efter MAX 5minuters läsande lägger jag boken och sätter mig antingen vid datorn eller vid tv:n, vilket inte är så lyckat. Som tur är känner jag att jag inte är den enda som är skoltrött. Vårterminen började segt, hoppas det blir lite lättare nu när det blir ljusare:)

Spanskan börjar om 20minuter, jag och Johanne hade gjort en superbra redovisning med dockor, men såklart kan vi inte redovisa... En viss person hade "lånat" mitt block och låst in det i sitt skåp på sin skola... Det resulterade i att jag och Johanne inte kan redovisa idag och måste göra det på buffertdagen:(

Nä, efter detta inlägget känner jag att jag ska börja ta tag i skolan och det ska vara mitt huvudfokus de sista vecodagarna och den kommande terminen.:D Vi får väl se hur det går...Uppföljning kommer:P

Nu måste jag kila till min spansklektion puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0