something special

Det e värkligen något underligt och speciellt med att fylla 18. Det är inte att man får ta körkortet eller så utan man känner sig vuxnare. Du får göra en massa saker du inte fått göra innan. Som bara igår, då vi va på strandbaden, 16-18. Jag kunde gå in med mina kompisar på 18 och slippa alla fulla fjortisar, medans min bror fick vara på andra sidan med sina kompisar. Jag kunde beställa dricka, och jag träffade en massa killar och tjejer som inte spelar fulla. Det är en heeelt annan atmosfär.

Lite om igår, som jag inte hann berätta i förra inlägget, då mamma "stressade" mig. Kvällen började vid halv 10 i Falsterbo i min kompis kompis kompis sommarstuga (mycket kompis där haha) där förfestade vi lite men det va ganska lamt så vid 11, gick jag Corre, Filippa, Katja och Cassandra till bussen, ja vi hann precis med den ( springa+11cm klackar =no fun! haha ) När vi kom fram skulle Corre och Katja gömma sin sprit i en buske, när vi kommit in på Strandbaden kommer Corre på att hon glömt sin telefon i kassen med spriten! (smaaart Corre). Kvällen på strandbaden va galet kul! Vi va både inne på 16+ och 18+ det största pluset va väl vakten ;) haha Cassandra har nog rätt när hon säger att det e något med mig och vakter man jaja. Eftersom vi inte hittade Filippa kunder vi inte ta bussen kvart över två så det fick bli den sista, kvart över tre.

Det va byte av busskort och öl, stopp av polis, nya nummer, nya vänner och otroliga minnen fan vad bra kvällen va!


Nu e jag bombanstrött..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0