SPRIIIIIIIIIIIIIING I BENEN!!!!

Usch, det är såhär i efterhand man ångrar att man åt alla de chipsen man gjorde.. Haha. Nu har jag iallafall pratat med min bästa lilla vän, det känns så skönt, ientligen har man inget att säga och ientligen säger vi inte så mycket men vi förstår varandra även om vi inte träffas, haha, komplicerat men ja..

Nä, nu måste jag snart göra ngt, jag har så jäkla mycket spring i benen, klarar inte av att bara sitta och kolla på TV. Funderar på att gå ut och jogga en runda, men det känns ju inte lite wacko att gå ut och jogga klockan halv två en söndags natt.. Sen är jag för pigg för att gå och lägga mig. Aja får väl bli att kolla lite TV till och försöka sitta still.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0