Creeeeed!

First of all, I wanna give lots of cred to Primark!! Deras nagellack, som jag visat på bloggen i tidigare inlägg sitter perfekt! Har haft det i en vecka nu och det har inte skavts av,incredible, haha. Nu tog jag av det och det gick riktigt lätt att ta av!

Gårkvällen startade med "grillning" på stranden haha, ja det gick ju som det gick... Efter ett tag blev det kallt så vi satte oss i mitt uterum:) Lite problem med högtalare, på grund av att en viss kille som tryckte på alla knappar, fick lite damp på honom! Men det fixade sig tack vare Nikolaj:)

Idag kommar Cassandra hit och vi ska ner till hamnen och tjäka glass, ta foto, snacka och skratta en massor!! I Like! <3

Nu ska jag ta fram sakerna inför ikväll, det är nämligen fest för Rebecca som fyllt 18! Sån lyckost hon är, dagen hon fyllde år vann hon 2biljetter till Paris! :O -Avundsjuk? -Nä, inte alls!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0