Då va det första riktiga sommarlovsdagen idag

känns härligt med sommarlov... Förutom att jag INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA! det känns megatråkigt :( vädert är mycket finare nu än det har varit förra veckan så det är ett plus! :D sen har jag faktiskt mycket att se fram emot:) om vi inte är på semester när mamma och pappa har bröllopsdag, ska vi åka till london!:D sen har jag ju alla andra förväntansfulla semestrar framför mig tillsammans med min fina Cassandra:D vi ska även komma iväg till Hven någrastycken för att tälta och chilla:) sen ska vi spendera en hejdå i danmark:) fira midsommar:) fira min födelsedag:) gå ut och festa, bada, grilla och leva tills skolan börjar igen! Nu måste jag komma på något ATT göra:) förslag?:) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0