En trött Carolina!

Var hittar man datan? -Jo på min brors rum! Oväntat ? -Nä, inte direkt! Ja, nu e man på G! Vaknade av att mamma damsugade... Nu är jag iallafall uppe, har ätit fukost och väntar på att Anna, min kusin ska komma så vi kan åka ner till stranden! Ska bli supermysigt :D

Btw, jag klippte mig i förgår, om jag inte nämt det innan, det känns konstigt att inte ha så långt hår som innan, klippte det ca en decimeter :( Ett utav mina ryck för att det ska bli lite spänning i vargaden, hahax) Tog saxen efter träningen och bara klippte, men det blev inte så pjåkigt ändå ;)

Nu ska jag dra på mig en strandklänning, för jag tror jag hörde att Anna, ornelia och lille Hugo kom nu :D

Ha en underbar dag ute i solen!


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0