Från sin vackraste sida

Nu hör jag Oscars moppe svänga in på uppfarten. Själv sitter jag med två täcken och datan ute på altanen i den nya sol-hängmatte-stolen och lyssnar på cuando, som tar mig tillbaka till London.

Innan ikväll mötte jag upp Frida vid Konsum. På vägen dit började det regna, det va sommarregn! Det har jag längtat efter hela långa vintern.. Vi cyklade vidare ner till kanalkiosken, satte cyklarna och gick ner till hamnen. Vi snackade en massa, och för att vara ärlig hade jag glömt hur grymt mysigt vi har det tillsammans!<3 Som tur va hade Frida glömt sin kamera hos mig så jag tog med den till henne idag, det va en underbartfin solnedgång, och vi tog en massa bilder:) De kommer nog upp imorron på Facebook så jag ska försöka få in några på bloggen, så ni kan se hur vackert vi har det i Höllviken, det va som Frida sa idag: synd att man inte kan spela in ljudet så alla kan höra.

Nä, nu börjar klockan bli mycket. Jag hade kunnat sitta här hela natten, men jag måste sova nu, ska upp tidigt imorron för att möta Cassandra i stan halv 11:)

Natti:)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0