Gonn'a miss it!?

En vanlig skoldag... Har det inte varit nä! Idag kom jag till skolan för att göra det ABSOLUT SISTA I 2:an!!! Kan ni fatta det!? Det kan knappt jag! :O Tänk att jag redan har gått TVÅ hela år i gymnasiet + tio år i grundskola och typ fem år på dagis. Gud, det e ju nästan hela mitt liv, och snart kommer det som har gjort en mycket stor del av mitt liv, att mitt liv ta slut. Det är en konstig känsla, men än är jag inte där, jag har ju fortfarande ett långt sommalov att se fram emot och sen har jag ju hela trean kvar.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Är inte grundskolan 9 år?, eller du har gått om ett år? ;) <3

2010-06-07 @ 21:28:42
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0