Huguh

Nu får man lite smått ångest, midsommar är snart här och det är och det är samma visa varje år, "varför är inte jag bjuden? Varför är inte hon bjuden?" Det är såå tråkigt. Jag kan förstå att de som inte heller är bjudna tycker det är jättetråkigt, men vi har bara bjudit de närmsta och i fick vara så många som i blir.. Inget jag kan rå för!

Dagen idag har iallafall varit underbar! Började klockan nio med en promenad i skogen med Ruff, sen bar det a till stan för att träffa Cassandra:) Vi va i stan i cirka två timmar innan hon skulle börja jobba. När jag kom hem stack jag till stranden och mötte upp Josefine och Frida, i låg och snackade om pinsamma saker, kände mig som 12igen.. Medans vi solade:)

Nu har jag både lagat mat och ätit den;) Måndagar är min "laga-mat-dag" här hemma och tisdagar är Oscars. Nu ska jag ringa Josefine och Frida för en lite rulltur i Höllviken:)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0