Let's go surfing

Mitt hopp om att få gå på Way out west ser ganksa mulet ut.. Synd för  det är faktiskt en av de festivaler jag hade velat gå på :'(

Aja, nu får man istället ta sommaren som den kommer ;) Idag ska jag iallafall till stan med finfina Frida :D Det va ett tag sedan mannen ;) haha. Jag ville ta 12,04 bussen men Frida HANN inte! Ja, ni läste rätt, jag är redan klar och Frida är inte det. Istället tar i bussen halv ett :)

ÅH! Nu spelas dennna låten:

Såååånt sug jag fick att surfa! Synd bara att man inte kan surfa på riktigt i de svenska vattnen:( Det är nog det roligaste jag gjorde när jag va i California med min familj sommaren 2008! Det är en sak som måste göras när man är där ;)

Nu måste jag hinna gå ut med Ruff eftersom min oansvariga bror inte "hinner" göra det..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0