Mysig dag med familjen

Jadå! TAGGAD och redo inför imorron;) Hahaha. Nu känns det lite bättre iallafall, när jag börjar få svar via facebook och min telefon börjar fungera igen!

Idag har jag mamma och Oscar varit inne i stan, när det har varit årets varmaste dag.. Det va mysigt iallafall:D Jag hittade en affär där Oscar fick ett par nya skor och jag fick glass, haha. Nu har vi nog inhandlat det mesta inför imorron:)

Idag käkade vi kvällsmiddag på Spanish garden i Höllviken, hela familjen, riktigt mysigt:) Även Daniel kom och joinade oss en liten stund:) Treligttrevligt:)



Ikväll blir det varken någon cyklerunda, promenad eller rulltur, lite tråkigt, men då får detta bli vilodagen? :)

Nu ska jag ut med Ruffimannen ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0