One day to go

Shit! :) Efter denna sommaren kommer jag ha riktigt snygga ben ;) Haha! Jag har varit ute och gått med Emelie i cirka tre timmar många kvällar, åkt rullor med Josefine i cirkar tre timmar de senaste kvällarna och nu har jag varit ute och cyklat med Niklas runt hea Skanör-Fasterbo-Höllviken i cirka tre och en halv timme! Jag kan säga att efter de turerna har jag gått direkt och lagt mig eftersom jag har sällan varit hemma innan ett.

Idag ska jag med mammsi till stan för att inhandla saker till midsommar:) Problemet är bara att jag inte vet hurmånga det är som kommer. Folk säger att det ska bli jättekul och att de har sett fram emot detta så länge, nu tackar de nä till midsommar!?. Aja vi får väl se hur många det är som kommer, annars blir det en lugn kväll.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: josefine

VI KOMMER VARA SNYGGAST SEN, sommaren 11. yeeeeeeeeah ;) hahaha :D

2010-06-26 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0