PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRR!!

Heldag på jobb idag, börjar bli ganska kul, nu när man vet vad man kan ha pengarna till :) Spenderade nämligen alla pengarna i London, sen har jag sparat hop till en USA resa, det saknas bara lite pengar att leva för i USA ;) På tal om resor så pirrar det i hela magen nu, så fort jag inte jag har något att göra, då kommer tanken upp om hur j***a kul vi hade i London, och att vi ska dit igen nu till sommaren! :D Vi ska även till Grekland och sen i Höst ska vi till London igen, till vinter ska vi till Teneriffa med släkten, farmor fyller 80, kommer bli överkul! :D

Hon jag jobbade med idag har varit i London nu i 7månader och jobbat på många olika ställen. Hon sa att det är något du måste göra! Faktiskt, det kommer jag göra! Älskade London första gången jag va där, så det kommer bli sååå jäkla kul! :D

Detta året kommer det bli mycket resande för mig, kan det bli bättre?:O ;)

Imorron ska jag upp till Formtoppen och träna lite, känns som det var en evighet sedan jag tränade, måste komma igång igen, så jag kan fylla ut mitt sommarlov med något vettigt ;)


Nu ska jag kolla vidare på Jamie Oliver:)

(Kom till att tänka på det, kollar på TV nu, och de ska börja sända Ullared serigen igen, samma avsnitt som redan varit! Har de verkligen inget mer att sända än gamla repriser?:O)

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0