Just say yes

SWEET!
Gick och la mig vid två igår... Ja, men är man ledig, så är man ledig:) Idag vaknade jag av att telefonen ringde, det va någon som ville prata med pappa (inget ovanligt..) sen gick jag och la mig igen :) dock fick jag inte sova länge till förren mamma ringde och väckte mig! - E du vaken? - Ja, jag har varit vaken länge - Har du varit ute med Ruff? - Ja, jag håller på att sätta på mig skorna nu!. Haha, ja, en eller annan vit lögn är väl okej;)

Dagen har varit underbar hittills iallafall :) Började då med en lång powerwalk/löprunda med Ruffemannen, sen va det lite styrketräning och en dusch:) Ojsan, klockan hann bli två innan jag fick i mig frukost! Hehe. Nu sitter jag här med min bror och hans kompisar:)

Ikväll blir det nog myskväll med mamma och kanske brodern min? Imorron blir den hem till Cassandra för att hilla heeela dagen, och på kvällen ska man leka frisör :D

Nu ska jag nog flytta mig från soffan, spillde precis kaffe i de ljusa (NYTVÄTTADE!!) sofforna vid TV:n, smidigt Carro, smidigt!

Hoppas ni har en underbar dag:)

 Osminkad och fin, haha

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:18:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0