Beklagande hit och beklagande dit...

Dagen i sokolan avslutades med Beep-testet. Hade satt mål på 11,5 efter att ha sprungit 11,3sist. Dock nådde jag inte riktigt upp till den nivån, men jag kämpade mig över mitt förra resultat, vilket betyder att jag fick 11,4. Inte så kasst dock besviken på mig själv att jag inte klarade 11,5. Det blir nya tag nu när snön är borta, kanske kan jag göra testet igen till sommaren, vem vet? kanske har jag förbättrat mig till 12,5 eller kanske 13? Nytt mål och högre ska det bli!

Nu väntar företagsekonomin på mig, för jag har nämligen prov imorron! Man är kanske inte riktigt pepp på prov, men man får göra sitt bästa! Gå runt och klaga gör inte saken bättre, dessutom blir folk i ens närhet riktigt irriterade!

Ikväll blir det pizza, inte riktigt mitt val om man säger så, men om mamma inte är hemma får m an nöja sig med det.

Hoppas ni har njutit riktigt mycket av den sköna vår-solen idag! Det har nämligen jag <3 puss på er

Kommentarer
Postat av: Josefine

Då har du iaf förbättrat dig :D Du är duktig! hoppas det är vårsol imorgon så man kan så lite energi till provet! :D

2010-03-04 @ 22:04:58
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/
Postat av: cassandra

även om provet gick som det gick så stöttar vi varandra <3

2010-03-05 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0