Ide

I morse kändes det som man vaknade upp från en fyra-månaders dvala. Fåglarna kvittrade, solen sken och jag hade riktig vår-känsla!

Nu har det snöat ännu mer i Höllviken, man jag tycker inte det gör något, så länge det inte är slask och så länge jag får se solen är det mer än okej.

I skolan har vi fått nytt schema som är ännu sämre än det gamla, hur man nu kan lyckas med det? Istället för att lägga lektionerna så kompakt som möjligt har de spritt ut dem över dagen. Inga fler somvmornar här inte! Inte ens en sluta-tidigt-dag kunde de klämma in. Nej, riktigt besviken är jag på mitt nya schema, fyllt med små-håltimmar.

Ikväll blir det Cesarsallad framför TV:n. Så många bra serier det ska börja på tisdagar! Kvällen börjar med hederliga halv åtta hos mig, då hela familjen sitter bänkad (varje dag). Sedan börjar ett helt nytt dating-program, Dating in the dark, vilket verkar riktigt kul! Efter det är det sesångspremiär för efterlängtade Desperate housewifes! (Kan knappt bärga mig!) Kvällen flyter på med Cougar Town som även det verkar riktigt bra. Det vill säga att det är bäst att plugga satan nu så man kan kolla på alla tv-programmen ikväll!

Hoppas ni får en riktigt mysig TV-kväll där hemma i era soffor <3


Kommentarer
Postat av: cassandra

jag kommer ihåg när vi såg det halv åtta programmet och han som var helt sne :P

2010-03-02 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0