140!

Jadå! Sjuk idag, vilket inte gjorde någon skillnad, för den lektionen jag hade var ändå inställd. Precis 8minuter innan 3 lämnade jag in arbetet som hade deadline 3! Katching! Dock ska jag lära mig ta tag i skolan i tid, så jag slipper sitta några timmar innan och få hop det sista på uppsatsen. Men antar att jag aldrig kommer lära mig, haha. Nu ska jag ientligen sitta och plugga spanska inför spanskprovet imorron, men ja, det går ju som det går, när man inte fått någon info om det skriftliga provet imorron.

Imorron på kvällen kommer Cassandra hit och vi ska bada jacuzzi;)

Nu ska jag plocka undan mina pluggis-grejer innan det blir promenad med Ruff :)

PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: cassandra

jag tycker om dig bästa! <3

2010-05-11 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0