2 Dagar, ojojoj!

Här sitter jag ända in på natten och pluggar skolarbete - KUL! Nje inte direkt! Aja, nu e det ÖVER!

Helgen började väl, ja, sådär inte helt 100% om man säger så... Nu är dagen iaf slut och jag ser fram emot morgondagen, Usch vad den kommer bli lång, dock får man sin belöning sen, så "det e mödan värt att vänta" haha, eller hur man säger.

Vad ska man ha på sig på en sommar - tema - fest? jag har absolut inget att ha på mig :/ och inte hjälpte det att rensa garderoben.

Nu ska jag snart krypa till kojs för morgondagen lär inte bli lätt;)
 En härlig festbild på mig och Amanda, då det va Strandbaden och jag hade 40graders feber
PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: amanda

Carolina lundh, vart har du funnit denna gräsliga bild? xD hahahahaha

2010-06-07 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0