Cykla satan!

Nu e det snart dags att trampa vidare till bussen! Men innan dess ska jag göra mig iordning:) Idag har vi två lektioner och gissa vad vi har mellan de lektionerna? - Jo HÅLTIMME!! Förvånad? - Nä. Nä, nu ska jag sluta klaga över mina hålisar på skolan känner jag, för det är ju trots allt bara tre veckor kvar i skolan, ja, ni läste rätt TRE VECKOR!!! Gud vad tiden har gått fort, känns fortfarande som jag går i 9:an på Ljungen. Det va tider de! Även om vår klass var den värsta och heeelt retard så va den underbar! Vi ska faktiskt ha en "gathering-kväll" innan midsommar, alla som gick i 9MCJC/a/s/:2,5, eller ja, vad vi hette? Hahaha, det är nog ingen som riktigt greppade vad vi hette men ja. Vi ska iallafall vara hos Andy, så vi väntar alla bara på att hon ska komma hem från Bryssel:)

Nä, gud vad jag babblar, nu måste jag ju skynda mig! OJOJ bara en kvart kvar tills jag måste trampa iväg!


PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0