Prata! ...

Prata! Jag tänkte på det när jag satt och väntade på bussen, man sitter på busshållplatsen ca 5minuter innan bussen kommer och oftast kommer det fler folk dit undertiden man väntar. Det känns så töntigt att där sitter 4-5 personer som bor inom samma område, så pratas man inte med varandra! Helt sick är det ju! Iallafall där satt jag, faktiskt 5minuter innan bussen Kom och väntade, då kommer det in en kvinna i 35-40års åldern och säger hej! Det va väldigt märkligt tyckte jag, vi känner ju inte varandra?! Kanske är det dags att börja prata med varandra, de bits ju inte! PUSS PÅ ER <3genom telefonen


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller med dig haha :D

2010-05-17 @ 13:53:50
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0