Skumt!

Ojojoj, efter två timmar letande efter min nessesär hittade jag den i pappas garderob!? Haha. Jag hade letat i badrummet, i köket, på gästtoan, i förrådet, på mitt rum, ja, tillochmed i min brors rum, så hittar jag den till sist i pappas garderob, lite skum plats, men nu har jag iallafall funnit den:D

Nu är jag snart klar med företagsekonomin och ska gå och göra mig iordning för att servera på min brors kompis farmors 80-års kalas. Efter det bär det av till Centralen för att möta upp Amanda INNAN vi åker vidare till Mattias som fyllt 20:) Har onda vibbar om hur kvällen kommer bli, men den tiden, den sorgen!

Nu ska jag skriva lite till på fek innan jag hoppar in i duschen HA DET! :)


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0