Veckans + + + + + + + (och -)

ÅH! Denna veckan och nästa vecka är ett STORT + (och ett litet, mini -)

Jag ska berätta varför! :D Denna veckan; igår va vi och lekte i bokskogen, trevligt och kul:) har inga lektioner imorron vilket innebär att jag är ledig! Jag är nästan klar med alla mina uppdrag:) På fredag e det fest i Vellinge med the old crew:) lördag är det fest för Cassandra, Josefine och Louise:) Söndag är det inget jobb för jag är ledig :)

Det va +:en :D

NU kommer lite minus:(

Klänningen från H&M "The garden collektion" hade jag nästan förträngt, tills jag fick se att veckans bloggare hade köpt den klänningen nu, den 20maj,  ohcn när jag går in på deras hemsida för att köpa den finns den inte :( Ett annat är också att det kostar 25:- för att kolla på nästa avsnitt av DHW :( Jag som hade ställt in mig på 2avsnitt av det idag :(

Då får det bli att sy en klänning till lördag (Y) Sen ska jag även boka mig till körskola, så jag kan köra upp till sommar!

Men nu ska jag sova, även en uggla behöver sin sömn ;)
 
NATTI
PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0