WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!

ÅH! Jag känner att geografin är riktigt rolig (detta är inget skämt) Riktigt kul är det att forska och se vad som har hänt under 100år i Höllviken:) Vilket inte är en speciellt liten "håla" som de flesta tror! Men nu ska vi inte parata mer om det, haha:) Sitter nämligen just nu begravd i böcker och internetsidor med fakta om Höllviken:)

Har sett en såååå himla söt bikini på H&M som jag ska köpa imorron på håltimmen:) Man måste ju göra något i tre timmar, varför inte göra något kul då? ;)

Imorronkväll kommer Josefine och Cassandra hit och vi ska bada jacuzzi, tjäka och snacka skit:D På lördag ska jag nog shoppa lite, hehe. Sen på kvällen kommer Corre, Filippa, Frida och Emelie och fixar oss innan det bär av på 18-års maskerad i Malmö:)

Nu ska jag plugga lite geografi till innan det blir mörkt och vi ska krypa ner i jacuzzin:)

Valborg/1maj



PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: cassan

jag älskar dig mest! <3

2010-05-07 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0