Det blir inte alltid som man tänkt sig..

-Nä, det blir det verkligen inte.. Specielllt inte om man är jag.
Detta lovet har jag inte haft några planer förren "sista-minuten-planer" och det har blivit så jäkla bra! Hela lovet har vait underbart.
Tills nu.
Idag har jag jobbat från 11-16 och nu på kvällen har jag varit på kyrkogården hos mormor och morfar. Gud vad jag saknar dem! Nu är det 10år sedan men varje gång jag är där känns det som de gick bort för bara några dagar sedan.
Hela dagen idag har jag mått riktigt illa. Har ju sina anledningar, antingen börjar jag bli sjuk eller så är det efter gårkvällen..

"Det blir inte alltid som man tänkt sig" men om man inte har planerat hur kan man då bli så stumm över att det slutar i katastrof? Man hade ju inte planerat något? Eller hade man knaske ändå en känsla som kändes bra men sen blev det som att vända på en femma. Skummt men ja..

Tänkte peppa upp lite här i höstmörkret och höstdeppet, med lite musik¨


DJ Got us fallin' in love

Bumpy ride

All night long

Fast car

Gubben i lådan

Alltid när det är höst kommer jag in i någon slags höst-depp och allt blir fel. Därför tänker jag tillbaka på sommaren och fram till nu, därav låtarna ;) fina minnen och underbara stunder.
Jag önskar ibland att man kunde spola tillbaka och uppleva samma sak igen, så underbart det hade varit!
Jag önskar man bara kunde sopla förbi hösten.
För många är det kanske en "mysig" årstid, men för mig är det bara BLÄ!!!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0