Era kommentarer är underbara!

Åh, jag blir så glad av alla de fina kommentarer jag fått. Ni kan verkligen få mig att sväva bland moln. Även om det inlägget jag syftade på var som en hel uppsats, så tog ni er tiden att läsa det, jag beundrar er!

Det inlägget var nog det mest intressanta och längsta jag kommer skriva på ett tag, nu  fram över. Dels beror det på att denna veckan och den kommande kommer bli en djävulsvecka utan  dess like, men även för nu har jag rensat alla känslor, tankar och allt jag hade inom mig, så nu kommer det ta ett tag innan jag fyllt på med känslor som jag kan skriva om. För att jag ska kunna skiva som i "Perfect lovestory" måste jag först fantisera, uppleva, leva ut, och sedan bli av med det jag kände. Jag visste rpecis vad jag skulle skriva, det satt i fingrarna, i hjärtat och inte i hjärnan eller på ett papper. Jag beundrar folk som kan skriva från hjärtat.

I know what it feels like!

Nu ska jag plugga marknadföring!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0