Fynda i garderoben!

F.A.I.L!
-Ja, det är vad min och Linas redovisning blev idag.. Vi hade gjort den finaste videon över "Cape town relax" och en bra powerpoint som skulle "backa up" oss, sedan lite stämmningsfull musik i bakgrunden. Detta skulle presenteras inför advokatssamfundet. Vi hade rekvisita i form av sand från Sydafrika, kavaj, uppsatt hår och namnbrickor.
Det var en strålande idé.
Genomförandet däremot blev inte så lysande.. Högtalaren fungerade inte, så musiken hördes inte, filen med filmen i gick inte att spela upp och powerpointen tog tid att öppna och jag hade sand i hela väskan..
Efter mycket avbrytande och krångel lyckades vi lösa ljudet med andra högtalare och filmen fixade vi med, powerpointen öppnades också tillslut och nu har jag tömmt väskan på sand. Advokatssamfundet bev ändå lockade av våran resa till Sydafrika, så nu har vi nog de med oss.
Även om allt blev Fail, så är det väl sådana här stunder man har och skratta åt sedan? ;)

När jag va i London i våras köpte jag en kavaj, som jag aldrig använt, men idag fick jag äntligen användning av den. Har aldrig riktigt kännt mig bekväm i det, för det är inte jag. Jag har hellre en munkjacka med huva och inte en strikt kavaj och så. Visst tycker jag det är kul att klä upp mig "once in a while" men allra helst har jag "munkis". Denna kavajen va ändå helt okej! Och nu kommer jag nog använda den mer än jag gjort innan, den har bara hängt i garderoben i väntan på att få användas!

Nu ska jag snart bege mig till körskolan!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Lina

men va fan, bästa redovisningen någonsin ju! ;D <3

2010-11-21 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0