Lovis

Jag är så trött, så trött, så trött så..
- Men vila kan man göra sen!

Igår tog jag bussen 11,04 hemifrån och 12,05 va jag framme i Limhamn hos min kusin. Spenderade hela dagen där, vi hade jättemysigt, bakade lussekatter (-ja redan), kollade lite TV, snackade, drack kaffe och det coolaste av allt; Jag såg Hugo ta sina första steg! På hans namnsdag och allt!
Efter att ha träffat Cassandra en kostis i stan åkte jag vidare ner till Trelleborg. Vi åt pizza och kollade på Poseidon, mysigt va det. Sedan kom mamma och pappa och hämtade mig.

Idag har jag och mammsi varit i Danmark. Vi gick på Ströget och åt en jätte-nachotallrik på Café Norden. Ännu en mysig dag!

Jag ska inte säga förmycket nu, men hittills har jag haft ett superbra lov!



PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0