Mycket firande!

En liten filur vid namn Frida tog körkortet idag - GRATTIS!!! Nu blir det snart Nova ;)
En annan filur vid namn Philip fyller 18 idag - GRATTIS! Nu kan även du gå ut på 18+ ;)

Och sen va det roliga för idag slut.. Satte mig och skulle gör läxan, men såklart fastande man då man var tvungen att vara medlem på hemsidan för att kunna läsa texten som är till Seminariumet imorgon. Vad gör man? HJÄLP!

Annars har det varit en lugn skoldag för mig. Vilket har varit skönt. Ikväll är det Desperate housewifes! As usal ;)

Nä, nu måste jag nog öva lite till på mitt svensktal så det sitter som en smäck på torsdag morgon! Vill ju inte tappa farten nu när jag väl kommit igång ;)

Till helgen (ja, jag längtar redan till helgen) blir det bowling och utgång. Spännande! Jag har fått i uppdrag att underhålla två killar under bowlingen, men så som jag snackar ska väl inte det bli några problem haha.


På Litera Hotel i Trukiet i Somras

Nu måste jag kila

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0