Några timmar senare..

Så nu är jag raggsocksvarm och klarpysslad med mitt rum.

Resultatet:

Älskar perfumeflaskor, tycker de är så fina :)

Innan jag satte upp hyllan och spikade upp ljuslyktorna på väggen var det kalt och tråkigt i mitt rum 

Ignorera den obäddadesägen, haha, tyckte inte det var så lönt att bädda när jag ändå ska sova nu ;)

Kreativafamiljen va det ja ;) Väldigt stolt över min "mobil-vägg-hängare" haha ;) riktigt praktisk med, och den är vid dörren så på morgonen när alarmet ringer MÅSTE jag resa mig ur sängen för att stänga av det..

Jag säger som mamma "Det känns så lyxigt när det är nystädat"

Nu är klockan 02,01 och jag är supertrött så nu ska jag sova Nattinatti

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det blev riktigt mysigt! :D

2010-11-01 @ 13:56:41
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0