Helgen är nära nu och jag känner för att hoppa upp och ner!!

Jag tror höstens negativa impulser börjar "impulsa från mig" om man nu kan säga så ;) Jag blir mer och mer positiv! Dock.. finns höstdeppen kvar, lite här och lite där, men nu ska vi inte deppa över det!!!!

Historian är klar och jag känner mig redo för lite helg! Har nog inte tänkt på att jag gått i skolan denna veckan  men nu när jag väl tänker så ska det bli superskönt med helg!!!

En låt som bara gör att man vill hoppa i sängen, upp och ner är denna låten!

Nu blev jag helt pepp och vill inte sova, det va ju inte bra! Haha..

Nu började jag sakna London! Glömmer aldrig sista natten när vi kollade på alla våra kvitton, alla lååååånga kvitton, packade och lyssnade på I like med Keri Hilson på vårt lilla B&B som ägdes av en underbar personal! Boston Court hotel kan verkligen rekomenderas om man ska till London.

Tänk vad olika låtar kan göra!
Till ena låten kan jag skratta för jag har så knasiga minnen till den låten sen nästa låt kan jag nästan gråta till för jag har ett annnat minne till den. Vissa låtar vill jag bara hoppa i sängen till och andra vill jag bara gömma mig under täcket när jag hör de..

Imogron har jag två lektioner med en 4-timmars håltimme mellan.. Den ska fyllas på Espresso house tillsammans med Cassandra och ett STORT projektarbete, eftersom vi inte kommit igång än.... Aja, det fixar vi!

Detta bev ett väldig långt inlägg menmen haha
Nu ska jag ändå försöka sova!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0