Jag vill bara skrika HÖGT!!!

Herregud! Vad har jag gjort idag?
-Jaa.. Hm.. Jag har haft en intensiv psykologilektion i 40minuter.. Ätit frukost på Espresso house tillsammans med Cassandra och jobbat på projektarbetet som för övrigt kommer bli GRYMMT!!!.. Jag har suttit och ritat på en engelsklektion tillsammans med Viola och Lina, när alla andra "lyssnade" på en debatt.. Sen har jag inte gjort mycket mer.. Haha, men ändå, jag har fått mycket gjort fastän det inte kändes som jag hade fått det.. Det ska jag nog vara glad för!

Snart kommer Verre! Jag läängtar! Känns som denna gången är det hennes tur att snacka ut..
Ikväll blir det utgång! Vet dock inte vart? Vi har inte riktigt bestämt oss än? Men vad det än blir, kommer det bli superbra för kvällen kommer spenderas med mina finaste vänner och ni är så jävla grymma, så ni vet!

Nu har jag bara lust att kasta min telefon i väggen! :@ Den är seg och ibland går det inte skicka sms från den :( Men inte bara det, får damp på vad vissa skriver till en! Jag pallar inte det längre! Så du vet..

Nu ska jag ge lillkillen mat!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0